Telefon 75 32 11 66

Økonomielev - vi skaber din fremtidige karriere sammen!

Er du nysgerrig og har flair for tal? Brænder du efter at lære noget nyt, og er du klar til at arbejde i en spændende organisation, hvor to dage sjældent er ens? Så tag dit første skridt på karrierestigen her hos os.

GEV A/S, der er et af de førende multiforsyningsselskaber i Region Syddanmark, søger en økonomielev, der i de næste 2 år vil være en del af vores økonomiafdeling og kundeservice (Back-Office) i Grindsted. 

Om dig

Du har en HHX eller en HTX med HGS-forløb - alternativt en anden gymnasial uddannelse. Du har ambitioner, kan arbejde struktureret og selvstændigt samtidig med, at du er grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning. 

Som person er du åben, positiv, engageret og serviceminded med dagligt fokus på samarbejde.

Om elevtiden

Vi tilbyder et struktureret uddannelsesforløb, og som økonomielev giver vi dig oplysninger, som vil sikre din udvikling gennem hele uddannelsesforløbet. Vi har en uddannelsesplan, så du kommer bredt omkring de fleste opgaver i vores økonomiafdeling og mange opgaver i vores kundeservice (Back-Office). 

Under hele elevforløbet er du tilknyttet en mentor i henholdsvis økonomiafdelingen og kundeservice, som støtter og hjælper dig i hverdagen. 

Du vil under den første del af din uddannelse få en grundig oplæring i vores kundeservice, hvor der bl.a. er fokus på vedligeholdelse af kundestamdata, opkrævninger, bogføring af indbetalinger, rykkere og indkassoprocedurer.

I økonomiafdelingen kommer du bl.a. til at arbejde med bogføring af finansbilag, bankafstemninger, håndtering af leverandørfakturaer, betalinger, kreditorafstemninger, debitorafstemning, momsbehandling, periodisering, mellemregninger og indberetning af diverse afgifter til fx SKAT. Du vil få ansvar for egne opgaver, der naturligvis er tilpasset din faglighed og dine kompetencer.

Du får en stor kontaktflade både internt med kolleger i bl.a. driften samt eksternt med samarbejdspartnere og kunder i forbindelse med dine opgaver i såvel økonomiafdelingen som kundeservice. Du får derfor hurtigt skabt dig en stor kontaktflade i huset, og dermed hurtigt et godt indblik i vores forretning. 

Ansøgning

Vi forventer, at du kan starte omkring september 2019 - men vi er fleksible. 

Er du interesseret?

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Marianne Nyborg Carl på telefon 22 40 13 30 eller via e-mail mnc@gev.dk.

Din ansøgning skal sendes til job@gev.dk

Vi har ingen ansøgningsfrist på stillingen og behandler alle indkomne ansøgninger løbende. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Billede af kommunikationsmedarbejder og kunderådgiver Michael Rahbek
Billede af økonomiassistent Anita H. Hansen
Om GEV

Vi er en professionel servicevirksomhed med lokalt og regionalt rettede aktiviteter og sikrer de lokale kunder forsyningen af el, vand, varme og fibernet samt tilhørende serviceydelser til konkurrencedygtige priser.

Vi samarbejder med andre forsyningsvirksomheder, hvor det fremmer udviklingen som konkurrencehelhedsleverandør i forsyningsområdet.

Der er tale om en branche, der undergår store forandringer - og flere er på vej, hvilket giver en spændende og udfordrende hverdag. 

I GEV arbejder vi ud fra værdierne:

  • Professionel
  • Åben
  • Sammenhold

Vi har sammen fokus på det gode arbejdsmiljø.