Telefon 75 32 11 66

Administrationselev - vi skaber din fremtidige karriere sammen!

Er du nysgerrig og har flair for tal og god service? Brænder du efter at lære noget nyt, og er du klar til at arbejde i en spændende organisation, hvor to dage sjældent er ens? Så tag dit første skridt på karrierestigen her hos os.

GEV A/S, der er et af de førende multiforsyningsselskaber i Region Syddanmark. Vi søger en elev, der i de næste 2 år har lyst til at være en del af vores kundeservice i Grindsted. Du får dog også lejlighed til at stifte bekendtskab med arbejdsopgaver i såvel økonomi- som projektafdelingen. 

Om dig

Du har gerne en HHX eller en HTX eller anden videregående uddannelse. Du har ambitioner, kan arbejde struktureret og selvstændigt samtidig med, at du er grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning. 

Som person er du åben, positiv, engageret og serviceminded med dagligt fokus på såvel samarbejde som den gode kundeservice. 

Om elevtiden

Vi tilbyder et struktureret uddannelsesforløb, og som elev med speciale i administration giver vi dig udfordringer, som vil sikre din udvikling gennem hele uddannelsesforløbet. Vi har lavet en uddannelsesplan, så du kommer bredt omkring de fleste opgaver i vores kundeserviceafdeling og mange opgaver i vores økonomiafdeling samt vores projektafdeling. 

Under hele elevforløbet er du tilknyttet en mentor i den afdeling du arbejder. Mentoren vil støtte og hjælpe dig i hverdagen. 

Du vil under den første del af din uddannelse få en grundig oplæring i vores kundeservice, hvor der bl.a. er fokus på vedligeholdelse af kundestamdata, opkrævninger, bogføring af indbetalinger, rykkere og indkassoprocedurer.

I økonomiafdelingen kommer du bl.a. til at arbejde med bogføring og håndtering af leverandørfakturaer samt afstemninger. I drifts- og projektafdelingen får du kendskab til projektanlægning, -styring samt -opfølgning. Du vil også i dit uddannelsesforløb få kendskab til håndtering af GDPR (persondataforordningen). 

Du får en stor kontaktflade både internt med kolleger samt eksternt med samarbejdspartnere og kunder i forbindelse med dine opgaver. Du får derfor hurtigt skabt dig en stor kontaktflade i huset, og dermed hurtigt et godt indblik i vores forretning. 

Ansøgning

Vi forventer, at du kan starte omkring september 2019 - men vi er fleksible. 

Er du interesseret?

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Marianne Nyborg Carl på telefon 22 40 13 30 eller via e-mail mnc@gev.dk.

Din ansøgning skal sendes til job@gev.dk

Vi har ingen ansøgningsfrist på stillingen og behandler alle indkomne ansøgninger løbende. 

Billede af kommunikationsmedarbejder og kunderådgiver Michael Rahbek
Billede af finansøkonom praktikant Miklas Kruchov
Om GEV

Vi er en professionel servicevirksomhed med lokalt og regionalt rettede aktiviteter og sikrer de lokale kunder forsyningen af el, vand, varme og fibernet samt tilhørende serviceydelser til konkurrencedygtige priser.

Vi samarbejder med andre forsyningsvirksomheder, hvor det fremmer udviklingen som konkurrencehelhedsleverandør i forsyningsområdet.

Der er tale om en branche, der undergår store forandringer - og flere er på vej, hvilket giver en spændende og udfordrende hverdag. 

I GEV arbejder vi ud fra værdierne:

  • Professionel
  • Åben
  • Sammenhold

Vi har sammen fokus på det gode arbejdsmiljø.